søndag 22. mars 2015

Minstemann 3 år!

Den lille mannen som har sjarmert meg hver dag siden han ble født for tre år siden hadde bursdag på fredag, og det ble feiret i går, lørdag!
 
Jeg begynner å føle meg ganske rutinert når det gjelder barnebursdager nå, om jeg skal si det selv! Men i dag hadde vi barnebursdag fra 10-12 og det var litt tidlig - det gikk i en fart før gjestene kom!Ikke fikk jeg hengt ut ballonger og ikke fikk jeg tatt på meg linser! Og minstemann var kledt på straks før første gjest ankom!

Hvit papirduk fra Nille, en salig blanding av Ole Brum tallerkener, klovnekopper og fotballservietter!
Minstemann fikk besøk av fire venner fra barnehagen m/mor eller far. Det var et helt passe stort selskap, det var tydelig at barna kjenner hverandre godt og er avslappet i hverandres selskap. Pølser og kaker stod  på menyen.

Gubben og de to eldste var sendt av gårde til bestemor, og etter barneselskapet kom de tilbake med bestemor og niesen vår i bagasjen. Mens eldstemann måtte rett videre til korpsseminar. Vi andre spiste pizza, og så måtte jeg på en liten korpskonsert før jeg kunne ta eldstemann med hjem og spise kaker!
 
Jubilanten koser seg med sjokoladekake som jeg bakte på fredag da jeg hadde fri fra jobb. Nå må til og med jeg innrømme at han ikke er baby lenger. (Tror jeg). Jeg så på bilder fra de to eldstes  treårsdager, og der står jeg i ammegenser på eldstemanns treårsdag og i ammekjole på mellomstmanns treårsdag. Det gikk opp for meg at dette er den første treårsdagen vi har hatt hvor jeg ikke har hatt liten baby i tillegg!!
En fin dag, som ble avsluttet halv-besvimt i sofaen.
 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!