mandag 5. mai 2014

Hamar!

På lørdag var det tid for et Hamarbesøk igjen. Vi hadde bestemor og niesen med denne gang også, og så bar det i vei til våre kjære i Hamar. Og gjett om jeg tok mange bilder! Så her er det bare å sette i gang.

Alltid stas med trampoline! Mine to eldste.

Detalj fra hagen

Her kommer det jordbær i sommer!

Og her kommer det rips i sommer!

En nærmere titt på fuglematerne

Har jo lagt ut et tilsvarende bilde i mai i fjor, men synes bare denne sitteplassen i muren er så genial. Ønsker meg en slik i vår hage!

Påskeliljer her også!

Fuglebadet

Denne krukken minner meg om Hellas og antikken
 

Tomater. I år har Marianne gjort som jeg gjorde i fjor, og bare plantet frø fra en tomat. Så lykke til!

Paprika og agurk. Men det var visst noen dårlige frø!

Marianne hadde latt påskepynten stå i anledning vårt besøk. Så her kommer påskepyntbilder:

 

 

 

 

 

 

Hageskilpadden har flyttet inn i gangen.

Minstemann med tremenningen sin. Se hvor stor han ser ut her!
 

Vakre blomster fra bestemoren i nord.

Sønnen i huset har samlet mange småkryp i bøtta! Inkludert to skorpioner, i følge ham selv.

Bordet dekket. Danske flagg, siden mor i huset er dansk.

Mariannes signatur-rett. Verdens beste tunfisk-forrett. Den blir vi aldri lei av!

Niesen vår med minstejenta på fanget.

Husets sønn fylte 6 år, og gaven fra oss falt i smak!

Marianne var dagens grillmester

Veldig gode grillspyd!

Helt fantastisk hjemmelaget potetsalat!

Og endelig OREO-kake. "Endelig", siden vi ikke fikk det sist vi var på Hamar. Det ble dagens morsomhet, at det var JAMMEN på tide!

Pikekyss og brownie

Og ikke minst: bursdagskaken. Vannbakkelskake til fotballgutten!

Da gjenstår det bare å takke for nok et trivelig og veldig mettende besøk på Hamar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!