lørdag 10. august 2013

Fargerikt bursdagsselskap

Så var det tid for familieselskap - igjen! To dager til eldstemann blir 7, så da passet det best å ha familieselskap i dag. Vi hadde besøk av bestemor og niesen vår.

Jeg kom plutselig på at vi ikke har brukt sommer-voksduken vår i sommer. Så den slengte jeg på, slik at festbordet ble seende slik ut:

 
Trenger ikke mer bordpynt da!
 
I fjor rett etter seksårsdagen til eldstemann tegnet han denne tegningen:
 
Og jeg fikk beskjed om at han ville ha en akkurat slik kake neste bursdag. Og selvfølgelig tok jeg vare på tegningen!

 
Ja, jeg vet jeg ikke er noen konditor, men jeg gjorde så godt jeg kunne og prøvde å lage en kake etter seksåringens eget design! Og synes faktisk ikke resultatet ble så verst!
 
God, men mektig var den. Først hadde vi pizza da. Og så var det gaveåpning!

Den største oransje gaven var fra oss, og inneholdt noe som sto høyt på ønskelisten, nemlig Skylander Giant-spill.

Og her er dagens antrekk - "arv" etter mor! :-)
 
Da er det bare å trekke pusten dypt, beholde fokus, og manne seg opp til 16 viltre gutter på Hurlumheihuset i morgen! Nå litt brodering før jeg tar kvelden. God natt!

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!