torsdag 30. mai 2013

Vinterhagen

Det nærmer seg tiden for å skrive mine årlige sommerbrev til USA og Canada. Derfor måtte jeg skynde meg å ta noen bilder av vinterhagen, som jeg sender til Oline i USA. Oline og mannen John var naboene våre da jeg var liten, da han jobbet i oljebransjen. Jeg har senere besøkt dem i alt 4 ganger i Arizona. Selv om hun nå er enke og bor i hjemstaten Texas har vi fremdeles god kontakt, og sender brev til hverandre. Jeg syns det er gøy å legge ved bilder av vinterhagen, da det jo er hennes gamle "backyard" i Arizona som er min inspirasjon til vinterhagen.

Derfor deler jeg nå disse nye bildene med dere også:

Slik ser de ompottede tomatene ut innendørs!

Kaktushjørnet!

Død eukalyptus (skal få ny), rosmarin, Lanzaroteplanter og clementin

Sitrontre

Liten grapefrukt mellom to clementiner

Agurkplanter fra Hamar!

Se hvor mange blomster på denne orkideen!

Og her er den helt nye avleggeren fra den ene orkideen, endelig i egen potte! :-)

Trofaste Yucca!

Og lillemann klatrer opp der han vil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!