fredag 19. april 2013

Butikkåpning Høyer Kolbotn!

 
Jeg er så heldig å kjenne innehaveren (Unni T., må ikke forveksles med "min" Unni H. med de fire guttene) av den splitter nye Høyer butikken på Kolbotn torg. Ikke bare er vi på samme barselgruppe, men hennes eldste og min mellomste går i samme barnehageavdeling. Så jeg fikk med meg Unni H. og vi troppet opp med til sammen tre barn på selveste åpningsdagen.
 
 
 
 
Mange flotte blomster på åpningsdagen!

Flotte Unni T bak disken i sin lekre nye butikk!

Er det butikkåpning så er det butikkåpning. Gjett hvem som spanderte på seg både jordbær, sjokolade og "drink"....

Lekkert interiør...

 

Flotte klær - se den lekre kjolen i midten....

Flotte puter og luksuriøse kremer...

Klær og vesker...

...og en hel vegg med lekre skjerf!

Masse flotte smykker (sikle...)

og selvfølgelig en herreavdeling!

Se den kule vesken øverst til venstre. Den skal bæres på fingrene, som om man har en ring på hver finger!
 
Jeg kan trygt si at jeg ønsker meg hele butikken! (Bortsett fra herreklærne da...) Alt var lekkert satt sammen og tilrettelagt, mht til fargesammensetning og hva som passer sammen. Gleder meg til å handle her i fremtiden. Prøverommene var allerede opptatt da vi var der, så fikk ikke sett på dem, men Unni T sa noe om stort prøverom med plass til barnevogn! Men det beste hadde vel vært å ta seg en tur hit uten barn, tenker jeg. Vil virkelig anbefale denne butikken til alle som liker lekre klær, ta en tur dersom dere har mulighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!