mandag 4. februar 2013

Give away!

 
Endelig skal også jeg ha en give away! Dette er det du kan vinne:
 
Et hengende lyshjerte. Det er altså hvitt, bildet ble alt for mørkt. Passer bra nå som det snart er Valentine's?

En koselig make-up veske fyllt med små luksuriøse overraskelser!
 
De to tingene er altså EN premie, og kommer begge fra min favorittbutikk Dorothea på Vinterbro senter. For å være med i trekningen må du legge igjen en kommentar på bloggen min. Hvis du i tillegg nevner bloggen min (med link)på facebook eller din egen blogg får du TO lodd. De av dere som ikke er venn med meg på facebook må bare fortelle meg i kommentarfeltet at det er gjort, så stoler jeg blindt på det! :-)
 

27 kommentarer:

  1. Så hyggelig da:)
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken med ett lykkelodd!!

    SvarSlett
  2. Så koselig :o) Jeg trekker meg et lodd hos deg :o)

    SvarSlett
  3. Hei Elisabeth
    Jeg vil selvsagt delta på din første give away - har lagt meg til som følger av din blogg - har linket til bloggen min ( men når e det trekning) La inn 1.mars i headeren bare får å ha et tall..
    Ja, det er fint med snø - bli så my lysar med engang..
    Stor klem fra Mari JOhanne

    SvarSlett
    Svar
    1. 1. Mars er et godt forslag, vi går for det :)

      Slett
  4. Hei. Jeg blir gjerne med på trekningen;) Ett lodd på meg.
    Hilsen Liv. Mailadr. :oliven@mimer.no

    SvarSlett
  5. Så fine premier:)
    Jeg er med og tar ett lykkelodd :)

    SvarSlett
  6. Oi, så gøy!!! Jeg henger meg gjerne på!! :-) *krysse fingrene*

    SvarSlett
  7. Lotterier er flott, jeg trekker ett lodd. :-)

    SvarSlett
  8. Så gøy! Eg vil og ver med! :) Kjempekoselig!

    SvarSlett
  9. Så gøy! Jeg er med:)
    KLEM

    SvarSlett
  10. Første gang jeg kommenterer en blogg, det er meg Unni I Stenfeltbakken med kommentaren over;)

    SvarSlett
  11. Hei-hei!
    Så spennende, jeg vil gjerne være med!
    Delt link på facebook - 2 lodd til meg.

    Lagt meg til som følger også ;)

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Koselig blogg og giveaway.
    Blir gjerne med og trekker 2 lodd.
    Delt bloggen din på FB og lagt meg til som følger.
    Ha en riktig fin kveld!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken med to lodd :-D

    SvarSlett
  14. Jeg er med! :) tar ett stort lykkelodd jeg ;)
    Epost: marthe.1999@live.no
    -Marthe

    SvarSlett

  15. Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    Å vinne disse flotte ting hadde vært godt,
    for med DET i huset ville vært flott!
    Kanskje med dette jeg får ting på stell,
    om jeg i konkurransen har litt hell <3

    2 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Har delt på facebook og jeg delte den på Twitter også jeg :)
    Var så enkelt og bare klikke på T,under innlegget :)

    Kjempe flotte premier :) Spennende med Give Away :)

    Krysser fingrene og håper lykken kanskje er på min side:)
    Ha en kjempe fin torsdag videre,i morgen er helgen her igjen :)

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  17. Jeg er med :) Har delt på facebook :) Det blir 2 lodd på meg.

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne trekningen.
    Deler deg med over 860 venner på FB!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei!

    Prøver lykken med to lodd :)

    -Xinyi (xwyy123@yahoo.com)

    SvarSlett
  20. andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Jeg er med med et lodd.

    -A

    SvarSlett
  21. Hei, så kjekt :) jeg er med, 1 lodd takk

    togepi90@hotmail.com
    Isabel Aanes

    SvarSlett
  22. 2 flotte lodd på meg
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Så koselig, jeg er med <3

    SvarSlett
  24. Glemte å si at jeg tar 1 lodd. :)

    Ha en fortsatt fin kveld og helg.

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!