tirsdag 15. januar 2013

Dagstur til Hamar

I går var det heldagsutflukt til Hamar for minstemann og meg. Vi fikk nemlig ikke vært med før jul, da gubben og de to eldste dro. Hit drar vi nemlig med jevne mellomrom for å besøke våre gode venner og familie (gubbens fetter m/fam). Og jeg var så glad (selv om det er over 20. dag jul nå! :-)) for å se at noen fremdeles har julepynt fremme!!!
 
 
Minstemann fikk låne hel eske med babyleker. Denne familien har fire barn i aldersrommet 15 år- 3 måneder, så her er det noe for enhver alder :-)
 
En flott spilledåse med "levende dans" inni, noen hakk større enn de som jeg gav til mine eldste gutter i 24. kalenderluke!
 
Hei baby! Minstemann fikk treffe sin nye tremenning for første gang
 
Og som alltid på Hamar: god mat og god kakao!
 
Så gikk kameraet mitt tomt for batteri så jeg fikk ikke tatt flere bilder. Men vi hadde det veldig hyggelig og avsluttet med god middag og dessert. Og jeg var så heldig at minsten sov hele kjøreturen både på veien opp og på hjemtur. Godt å slippe å stoppe og ikke minst slippe skriking fra baksetet.
 
Til slutt må jeg bare anbefale familiens eldstejente sin blogg: http://victoriadahl.blogg.no/

1 kommentar:

  1. Takk <3 Fine og søte bilder fra oss! Koselig å ha besøk av deeg! Må gjentas! ;)

    SvarSlett

Husk å skrive i teksten hvem du er hvis du kommenterer som Anonym!

Tusen takk for at du leser bloggen min!